25.3.06

Καλοκαιράκι... νησάκια... θαλασσίτσα...

Δεν έχω κάτι της προκοπής να πω σήμερα, έχω όμως κάτι να πω ή μάλλον καλύτερα να φωνάξω: ΘΕΛΩ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΠΙΣΩ!!!!!!

Γιατί, επιτέλους, τι θα γίνει μ'αυτό το μπαγάσα το χειμώνα που έχει έρθει κι έχει θρονιαστεί στην πλάτη μας χωρίς να του έχει δώσει κανείς την άδεια? Τι θέλεις, κύριος, επιτέλους? Σε κάλεσε κανείς? Είναι Μάρτιος μήνας, θα έπρεπε να έχεις μαζέψει τα μπογαλάκια σου και να του δίνεις. Άντε άδειασε μας τη γωνιά σιγά σιγά. Τζους, επιτέλους...

Ονειρεύομαι, μέρες τώρα, μια παραλία με κύματα και ήλιο να καίει από πάνω. Και πάνω από όλα, να μπω στο νερό και να μην έχω κανένα -μα κανένα όμως- λόγο να βγω από κει μέσα.
Να έχω τελειώσει με τις εξετάσεις, να μη με νοιάζει τίποτα, τί-πο-τα, και να μείνω στην αγκαλιά της όσο θέλω!

Θάλασσα που λες, γέρο χειμώνα, μπάνιο. Έχεις ιδέα τι σημαίνει αυτό? ε? αμ, άμα δεν ξέρεις άιντε στην ευχή της Παναγίας κι άσε μας ήσυχους.

3 σχόλια:

trillian είπε...

Λολ!
Εγώ γενικά δεν είμαι πολύ του καλοκαιριού, αλλά αυτό που λες λειπει κι εμενα: το να εισαι ξαπλωμένος στην παραλια και να σε λουζει ο ήλιος και να μην έχεις τ-ι-π-ο-τ-α υποχρεωτικό να κάνεις! :D

Υπομονή, σα να έρχεται η άνοιξη σιγά σιγά...Σήμερα είχε απιστευτη μέρα! :D.

Heiron είπε...

Χα,ολοι κρυβουν εναν χαμερπη μεσα τους!
Ναι,αυτη η βδομαδα ειναι ανοιξιατικη.Ειδικα στο Βολο...δεν ξερω γιατι αλλα ειχαμε τις υψηλοτερες θερμοκρασιες!!!
Αντε να ερθει το καλοκαιρι...κι οσοι θελετε περαστε απο Πλατανιά Πηλίου τοτε.

kk είπε...

Θάλασσα, παραλία, μπάνιο, καύτος ήλιος, απέραντη αμμουδιά... Υπέροχα πράγματα. :)

Και τώρα, πλησιάζουν. Δε μένει πολύς καιρός ακόμα.