20.6.06

Τελικά ίσως και να έχει λόγο ύπαρξης το παρόν

Πρόσφατα σκέφτηκα το έξης:
Αφού υπάρχει το blog εδώ κι αφού κάθεται που κάθεται, λέω να του βρω μια δουλειά να κάνει: θα σας πω για τα νησιά μου. Πάντα ήθελα να πω σε κάποιον για αυτά, αρκετός κόσμος έχει ακούσει, τουλάχιστον, κάποια λίγα πράγματα για τον τρόπο που λειτουργούν, αλλά μέχρι στιγμής δεν έχω προσπαθήσει ποτέ να μιλήσω για αυτά κανονικά. Κάποιες φορές αισθάνομαι πως απλά είναι άκυρο να πεις "να σας πω για την καινούργια φυλή που έφτιαξα", άλλες πάλι δεν έχω τον τρόπο να το κάνω ώστε να μην κοιμηθεί ο συνομιλητής μου μέσα σε πέντε λεπτά κι άλλες ούτε και τη διάθεση. Θεωρώ όμως πως εδώ είναι μια καλή ευκαιρία για αυτό, οπότε και θα το προσπαθήσω για να σας τα γνωρίσω και, ίσως, μέσα από αυτό να ξεκαθαρίσω κι εγώ πέντε πράγματα στο κεφάλι μου για όλα τα μεγάλα και μικρά πραγματάκια με τα οποία έχω ντύσει αυτόν τον κόσμο (και συνεχίζω να τον ντύνω) αρκετά χρόνια τώρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: